Bereikbaarheid
Reis je met het openbaar vervoer?
Klik op de onderstaande knop om je reis te plannen.
Reis je met de auto?
In Oostpoort is een Q-Park aanwezig als u met de auto reist. Hier kunt u 24/7 in- en uitrijden. Als je van tevoren reserveert, kun je voor 18,- per 24 uur parkeren. Klik dan HIER
Ingang: Polderweg 92 1093KP Amsterdam
Uitgang: Atlantisplein, direct voor Q-Factory
FAQ
Bezoek aan Q-Factory
Kan ik contant betalen?
Q-Factory is een cashless locatie. Dit betekent dat het enkel mogelijk is om met pin te betalen.
Is er een garderobe aanwezig?
Eigendommen kunnen tijdens een evenement worden opgeborgen in kluisjes. Hiervoor kan je betalen door een munt te pinnen bij de daarvoor bestemde automaten. Kosten voor een kluisje zijn €2,-.
Zijn er rolstoelplaatsen aanwezig?
Q-Factory heeft geen rolstoelplaatsen. Wel doen we ons best een plek voor je te verzorgen met goed zicht op het podium. Ook proberen we mindervalide personen bij onze concerten tegemoet te komen met een kruk, mits er voldoende ruimte in de zaal is.
Zijn er zitplaatsen beschikbaar?
Bij de evenementen in Q-Factory zijn enkel staanplaatsen beschikbaar, tenzij anders vermeld wordt bij een evenement op onze website. Mocht u slecht ter been zijn dan kunt u dit doorgeven via info@q-factory-amsterdam.nl en kijken wij of er een mogelijkheid is om een zitplaats te faciliteren.
Ik ben iets verloren in Q-Factory. Wat nu?
Gevonden voorwerpen worden in Q-Factory bewaard. Het beste wat je kunt doen als je iets verloren bent is bellen naar 020-7606780 of mailen naar info@q-factory-amsterdam.nl met een omschrijving van je item.
Tickets
Waar kan ik tickets kopen?
Kaartverkoop voor het Q-Factory programma gebeurt via Eventix, of een ander kanaal indien dat vermeld wordt. Kaarten kunnen online op www.eventix.nl even worden gekocht of bij de kassa van Q-Factory. Bij elk evenement staat op onze website aangegeven wanneer de voorverkoop start.
Wat zijn de servicekosten?
Als je kaarten bestelt via de website van Eventix of bij Q-Factory aan de kassa wordt er 15% (incl. btw) aan servicekosten inrekening gebracht bovenop de ticketprijs. De servicekosten kunnen maximaal oplopen tot €4,-. Onder de servicekosten vallen bijvoorbeeld banktransactiekosten en kosten voor het ticketingsysteem.
Kan mijn e-ticket gescand worden vanaf mijn telefoon?
Het is mogelijk je ticket te laten scannen vanaf je telefoon. Zorg in dit geval dat je deze bij de hand hebt en de helderheid van je telefoon op maximaal staat, om dit proces zo makkelijk mogelijk te laten verlopen.
Ik ben verhinderd. Kan ik mijn ticket retourneren?
Het is niet mogelijk je ticket te retourneren indien je verhinderd bent op de datum van het evenement. Wel kun je je ticket online doorverkopen bijvoorbeeld via Ticketswap.
Het lukt mij niet om in te loggen op Eventix. Wat nu?
Hiervoor moeten wij je doorverwijzen naar Eventix